Friday, 11 January 2019

Nak Tambah Daging

Assalamualaikum.

Saya seorang yang sangat kurus. Bukan saya nak. Tapi dah nasib badan kurus kering.

Last timbang tahun lepas berat saya tak sampai 40 kg pun HAHA. Makan sikit pun dah rasa terlalu kenyang macam nak muntah.

Azam 2019 nak cuba tambah daging sikit.


Saya tak tau nak beli apa saya beli je lah yang nie. RM33.60 ada 30 tablets so tahan dalam 1 bulan lah kan untuk 1 botol ni. Huhu

Sapa pernah cuba? Atau ada suggestion lain?

5 comments:

  1. Not so sure if it's still available or not, but I've read about Appeton Weight Gain before. Though, not sure if it works or not.

    ReplyDelete
  2. lamak sik singgah sitok..hehe..try susu full cream,makan vitamin c..hehe

    ReplyDelete
  3. kawan sy dulu kurus & susah nak naik berat badan. hari2 makanan dia telur je. lepas berkawan dengan kami. asyik menternak lemak, kek lah, roti lah, mcm2, last2 yg dulu tuh kurus terlebih plak berat dari kawn2 lain. selamat menambahkan berat

    ReplyDelete
  4. good post 😊 would you like to follow each other? if the answer is yes, please follow me on my blog & i'll follow you back. https://camdandusler.blogspot.com

    ReplyDelete