Wednesday, 4 October 2017

It Movie 2017

Hai, I am the very so much jakun 22 yo-girl.

Ini adalah first time saya masuk ke pawagam & menonton wayang. Dan wayang pertama saya ; IT !


Limaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bintang. Sukaaaaaaa sukaaa sukaaa. Nanti nak download nak kasi adik adik aku pulak tengok. Wakaka

Btw, aku rasa, aku tak berapa suka laa kot tengok wayang. Sebab volume kuat sangat. Aku kalo dengar bunyi kuat kuat, tetiba jantung jadi dup dap dup dap. Then aku fikir bila bila masa jer aku akan mati. Entah laa. Aku pun taktau apa kaitan bunyi yang kuat dengan kematian. Haha Duduk depan TV lagi elok aku boleh kawal baek punyaaa dia punya volume. Haha Nasib baik mak aku bukan jenis tengking tengking anak. Haha

Haha

Haha

--'

Bye blog.

Throwback 20 Sept

1 comment:

  1. Hi KTC. Lama tak update dah :)

    I guess for the first timer volume dekat cinema memang rasa kuat kot.

    ReplyDelete