Sunday, 22 January 2017

Jom Jahit Baju Kurung Pahang

Assalamualaikum.

Takde benda nak buat, tetiba teringat dengan kain baju raya tahun lepas yang aku malas nak jahit. Kikiki


Bebunga coklat

Apa lagi, mari kita mulakan projek menjahit Baju Kurung Pahang (BKP).


Bahagian dalam


Bahagian luar

Nie BKP aku yang ke tiga kalau tak silap. Aku suka pakai BKP sebab simple and sangat selesa. Nak jahit pun senang bagi manusia pemalas macam aku.

Disebabkan aku takde mesin jahit sisi, terpaksa laa hantar gi kedai jahit untuk jahit sisi terlebih dahulu T_T

See ya.

p/s : Susahnya update entry guna phone :'(

9 comments:

  1. bestnyaaa pandai menjahit.. CT suka gak BKP nampak kurus sket bila pakai hehe..

    ReplyDelete
  2. Alahaii rajinnya nak menjahit sendiri!

    ReplyDelete
  3. pemalas ke kalo leh hntr baju gi jahit sisi., hehe2

    ReplyDelete
  4. Terernye molah. Mun kamek, alu anco kain oleh mek. Hahah.

    -Diari Mummy Muhaimin-

    ReplyDelete
  5. btw follow sini #1287, hope sudi follow saye balik and jemput bace new entry! thank you ;)

    ReplyDelete