Monday, 6 June 2016

Jahit Menjahit

Assalamualaikum.

Ramadan sudah! Hehe Alhamdulillah, tahun nie masih diizinkan untuk berpuasa bersama keluarga. Lebih lebih lagi lepas apa yang berlaku terhadap bapak hari tuu T_T

Salah satu aktiviti bulan Ramadan? Ofkos laa menjahit. Hehe Semua barang dah ready. Mood, sila muncul!

11 comments:

  1. salam wah menjahit moga dipermudahkan

    ReplyDelete
  2. salam ramadhan ktc , moga dapat menjalankan ibadah dengan sempurna:)

    ReplyDelete
  3. In shaa Allah. Thanks. Salam Ramadan too :*

    ReplyDelete
  4. cantiklah kain tuh...
    hari tu pun plan nak menjahit gak...p dah lama sangat tinggal sampai lupa basic..(sebab bljr tak habis) makanya kena antar kat org...T_T
    plus tak sempat sebab buzy ngan bazaar...hehehhe

    kelak mun dah siap jangan lupak update gik oh KTC! :) Salam ramadhan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kain pakei main main jak.
      Takpe. Boleh try refresh kembali. Hihi
      Busy bazaar? Kitak berjual kat bazaar kah?
      In shaa Allah, kelak update :)

      Delete
  5. Bestnya pandai menjahit. impian sy tu. nanti insyaAllah lepas habis blajar nk pegi menuntut ilmu jahitan pulak. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. In shaa Allah. Saya doakan yang terbaik (Y)

      Delete
  6. Kita tak reti lah jahit jahit ni makanya hantar kat orang suh jahit T_T

    ReplyDelete
  7. selamat menjalani ibadah puasa. Bestnya KTC, pandai menjahit. kita gheti masukkan benang dalam lubang jarum je. hahahaha xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada perkembangan. Hehe :P
      Selamat berpuasa too, friend ^^

      Delete