Wednesday, 6 January 2016

Cek Nuffnang Dah Sampai

Assalamualaikum.

Hari nie Vanes and Boy takde. Memang betul laa dah berhenti keja. Kakak N lak lari lepas rehat tengah hari. Tinggal laa kami tak sampai 10 orang. Hurm. Tak best laa takde diorang. Memang berhantu supermarket nie. Sah.

Seksa Vanes takde. Cashier tho. Habislah aku. Habis. Pengsan laa customer ramai lepas nie. Brrr.

Aku tengah dalam mood nak carik keja lain. Tapi belum ada masa. Keja pagi sampai malam, lebih masa tapi takde ot, lewat seminit hilang seratus, tak berbaloi langsung.

Anyway, cek Nuffnang dah sampai pagi tadi. Hehehe Alhamdulillah. Walaupun tak banyak mana kan. Simpan simpan.

Night.

13 comments:

  1. Takpe perlahan lahan cari yang baru..kena carik yg betul2..

    ReplyDelete
  2. Tahniah ktc semoga terus dimurahkan rezeki Aminn.^^

    ReplyDelete
  3. wuuu bestnya akak. btw saya dah klik nuff

    ReplyDelete
  4. Tahniah adik dah dapat cek nuffnang. Kak Fatin singgah sini klik iklan Acer :)

    ReplyDelete
  5. tahniahhh.. rezeki ada di mana-mana.. hehe keep it up, KTC :D

    ReplyDelete
  6. eh bkn semalam baru tanya mana nuff ke huhuhu alhamdulillah sampai dah wiwiwi

    ReplyDelete
  7. xpa pengalaman bkerja ya pnting..gudluck cri kerja baru klak..:D..

    ReplyDelete
  8. Huhu mcm xberbaloi jugak kalau xd kira ot tu. Cuba cri kerja yg ok sikit..masa tgah off day ke. Skdr pndgn. Wardah pun nak cri kerja partime. Dh bosan duk umahh

    ReplyDelete
  9. Huhu mcm xberbaloi jugak kalau xd kira ot tu. Cuba cri kerja yg ok sikit..masa tgah off day ke. Skdr pndgn. Wardah pun nak cri kerja partime. Dh bosan duk umahh

    ReplyDelete