Monday, 11 January 2016

Akhirnya Dapat Cuti

Yes. Alhamdulillah. Tadi SP cakap aku dah boleh cuti. Dia tanya aku nak cuti hari apa.

"Saya nak cuti hari..... Hari! Hari hari cuti. Hahahaha"

Okey tipu. Aku tanya hari apa boleh. Dia cakap Selasa and Khamis. So, aku cakap aku cuti hari Selasa, yakni esok.

"Esok. Selasa aa. Tapi esok Ina mintak cuti. You cuti Rabu aa. Minggu depan you cuti Selasa"

Haih. K.

Hurm.

Tak sabar nak cuti. Sebulan lebih aku tak hirup udara segar. Direct 8 pagi sampai 9.30 malam kat supermarket. Muak k muak.

Aku nie dah laa seorang yang suka layan buletin tv. Tetiba sebulan lebih tak layan. Memang ketinggalan berita semasa. Hidup terasa aneh sejak keja kat supermarket yang satu ini.

K laa. Night. Tak sabar nak lusa. Hahahahahahahahahahahaha

Bye.

8 comments:

  1. Saya nak cuti hari..... Hari!
    Alahai comel nyaaaaaa!!!!!!!!? Hahahahaha
    alhamdulillah. Finally dpt cuti tuuuww :p
    kemain kan hihi.
    Jgn lupa hirup udara segar bebanyak tau tau hehe hirupkan utk qila sekaliiiii :(

    ReplyDelete
  2. hahahaha mesti the best moment ever kan bila dapat cuti. ekeke
    selamat bercuti in advance, KTC :D

    ReplyDelete
  3. best kan dpt cuti., rehatla secukupnyer., jgn nnti merempit gi sarikei pulak., kihkih2 nasi ayam sugar bun tu sedap jugak kann ;p

    ReplyDelete
  4. Sronok sbenarnya bila dpt cuti. Haha. Sy nk mintak cuti dengan boss tak berani. Nasib nasib..

    Jemput singgah blog Yana

    http://abellmohd.blogspot.my/2016/01/review-product-babies-blink-tak-okay.html

    ReplyDelete
  5. selamat bercuti! :D
    busy sangat berkerja, mestilah kena rehatkan badan jugak kan, hehe

    ReplyDelete
  6. selamat bercuti..rest cukup2 k..heehe

    ReplyDelete
  7. mesti penat keje non-stop macam tu.

    ReplyDelete
  8. amboii sukenya dia dapat cuti..anyway selamat bercuti! ^_^

    ReplyDelete