Sunday, 29 November 2015

Kawan Dah Kawen

Assalamualaikum.

Lepas balik dari rumah Fini tadi, aku duk rehat rehat jap. Tetiba aku teringat something wrong dan sangat sangat fishy. Aku lupa cabut harga kat hadiah. Lupa cabut harga kat kotak hadiah. Dan lupa jugak cabut harga kat beg hadiah. Hahahahahahaha Maafkan aku, Fini. Hahahahahahahahahahahaha Kenapa aku malu nie.


Lepas aku beli tiga benda tuu hari tuu, aku terus simpan. Tak sentuh langsung sebab sepupu sepapat kecik aku sangat ramai kat rumah sekarang nie. So, baru pagi tadi aku ambik semula sebab nak tulis surat cinta sikit. Pastu aku kemas kemas and terus bawak gi rumah Fini. Langsung tak ingat nak cabut harga. Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha T.T

K dah.

Alhamdulillah, Fini dan pasangan telah selamat berkahwin. Sedondon berbaju hijau, kemudian berbaju pink, kemudian aku taktau baju warna apa. Tak sempat tengok. Fini pun taktau dah kat mana.



Maybe Fini dah bertolak gi rumah laki dia. Lagipun tetamu ramai sangat laa. So, gi makan dulu. Dah kenyang terus balik.


Tahniah, sahabat. I'll always love you. Dah kawen nie mesti banyak tanggungjawab, kan. Jadilah isteri dan in shaa Allah ibu yang baik serta solehah. Kekal comel ye :')

Muah setepek !

40 comments:

  1. takpe terlupa cabut tanda harga pun~~ yang penting ikhlas~ :3

    ReplyDelete
  2. alamak terlupa buang harga ke..terlupa nak wat camne kan..

    ReplyDelete
  3. pergh....kawan da kawen tuuu..tahniah!!!

    pahal aku pulang yang rasa sedih tok?
    T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makseh :D
      Haha Aie, lain macam tuk. Carik awal. Hahaha

      Delete
  4. salam KTC,
    Alhamdulillah lancar semuanya,
    :)

    ReplyDelete
  5. Cantik pelamin, manis pengantin...tahniah buat kawan tuan blog yea...

    ReplyDelete
  6. dh lamak xnagga kusi org nikah pio ehhh....kacak hehehe

    tengok ngga telus masak kuah pio kohhhh...nyaman ehhh hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. telus indah jak...telur lah...adehhhh hahahhhaah

      Delete
    2. Aok. Jarang dah dipakei.
      Telur masak kuah antara hidangan wajib, nak :)
      Haha Telus pun boleh :P

      Delete
  7. barakallah buat fini dan pasangan. :)

    ReplyDelete
  8. hihihi..lupa tanggal tag harga eh..yg penting ikhlas ktc.
    sukanye pelamin tu simple n classic plak.. kerusi tu rare..kat sini susah nak jumpa mcm tu dah..

    ReplyDelete
  9. Samalah pernah terlupa tanggal price tag hahahaha bengang gila lepas tu T_T

    ReplyDelete
  10. Ktc bila nk kawin? Hihihihii gurau

    ReplyDelete
  11. tahniah untuk kawan awak ye..
    takpe kalau still ada tanda harga pun, yang penting ikhlas kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih *wakil :D
      Uhuks. In shaa Allah.

      Delete
  12. pelamin kacak walupun simple...semoga lps tok turn kita pulak naik pelamin :p

    ReplyDelete
  13. kaktiri, kawen tu sonok taww., nak jaga perkawenan tu yg x brape nak sonok., huhu2

    ReplyDelete
  14. Barakallah..Tahniah kat kwn awak..:)

    ReplyDelete
  15. boleh terlupa buang harganya, hehe.. tahniah kawan dah kahwin, moga kekal bahagia hingga ke syurga..

    ReplyDelete
  16. Haha masa tu mesty cam kalut ja kan pk hihii

    ReplyDelete