Tuesday, 25 August 2015

Thanks Blogger Dayang Deno

Assalamualaikum.

Tersebutlah sebuah kisah. Kad raya baru sampai hari ini. Kekeke Kad raya ke tiga untuk tahun nie. Yang penting selamat sampai. Alhamdulillah.

Comel gillew ^^


Thanks, Blogger Dayang Deno. Nom nom nom. Hehehe :)

50 comments:

  1. Replies
    1. KTC pun baru tahun nie dapat setelah sekian lama. Hehe

      Delete
  2. Hehehe, nasib baik sampai gak, kalau tak sampai tu mesti posmen yang amik..

    ReplyDelete
  3. kite tak dapt sebarang kad raya pun, sobs TT_TT

    ReplyDelete
  4. wah, kad raya, dah takde dah budaya tu sekarang kan bila dunia dah makin canggih, rindu pulak ~ sian budak2 sekarang tak dapat rasa ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ah. Jarang dah orang bagi kad raya sekarang nie :)

      Delete
  5. untungnya dapat kad raya lagi...hihi

    ReplyDelete
  6. best nya dpt kad hari raya..hehehe

    ReplyDelete
  7. Awwww, comelnya kad raya ni! :D

    ReplyDelete
  8. comelnya kad :)
    tak kisahlah bila nak sampai kan kakak :D
    as long selamat sampai. hehe.

    ReplyDelete
  9. dah lama tak dapat kad raya huhu

    WOW CANTIK:RAHSIA CANTIK

    ReplyDelete
  10. comel..kmk dapat satu jak kad ray dr geng blogger riya.hahha..

    ReplyDelete
  11. Dia punya kad raya comel! ^^ Haha.

    ReplyDelete
  12. comelnyaa. Dah lama tak dapat kad raya :(

    ReplyDelete
  13. tung ah dapat kad raya. comellll. hiks.

    ReplyDelete
  14. salam kenal... jemput join giveaway contest kita yer :D

    http://jindrisska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Cantik dan comel. Warnanya pun ceria :)

    ReplyDelete
  16. KTC..ruby tggu kad raya haji eh dr akak...heheheh..gurau je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha Kad raya haji pulak dah. Boleh boleh :P

      Delete
  17. kan bagus klu ada org nak bagi kad raya haji ... heheheeee

    ReplyDelete
  18. kad raya haji plak nanti KTC dapat.

    ReplyDelete