Thursday, 18 June 2015

Ramadhan Tiba

Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Tahun nie Allah masih bagi peluang kepada aku untuk menyambut Ramadhan bersama keluarga. Bapak, mak, aku, Juha, Eri, Nas, and Sera. Perfect ! 

" Seronok puasa bersama macam nie. Kalau ada yang jauh, mesti terkenang kenang " - Mak

Sob sob T_T Aku kan dah habis sekolah. Lepas nie besar kemungkinan aku akan berjauhan daripada keluarga. Oh tidak. Taknak fikir :'(

- Updated : Sorry. Picture has been removed -

And alhamdulillah, dak abangs berjaya puasa penuh hari nie. Bagus bagus. Keep it up ye. Bak kata bapak, dah berkhatan takde alasan taknak puasa :P

Sempat jugak kami pegi bazaar petang tadi. Melayu, Iban, Cina, semua ada. Omputeh pun ada dua tiga orang aku tengok. Sesak. Panas. Hilang semangat aku nak ambik gambar pemandangan kat bazaar -..-

Mak pulak dah ingatkan aku supaya pegi jahit baju raya cepat cepat. Kang kalau lambat tokey Cina kat pasar taknak terima dah tempahan jahit sisi. Huhu. Mak, beli laa mesin jahit sisi sebuah. Wink wink ~

Salam Ramadhan.

18 comments:

  1. sesak nafas kan pegi bazaar? Mario pun singgah jugak tadi, tapi sabo je la. makin lama makin sesak bazaar tu. huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang pun. Haha Biasalah, Mario. Hari pertama puasa katakan. Kekeke

      Delete
  2. wahh..brjaya habiskan puasa 1 hari,menajubkan..kipidap!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Celah mana yang menakjubkan tuu Mr Cool -..- Kekeke Kipidap ! XD

      Delete
  3. Replies
    1. Terima kasih. Selamat berpuasa jugak untuk Ecah :)

      Delete
  4. Ramadhan tiba.. Ramadhan tiba.. eh.. ternyanyi pulak..haha..
    zz pun baju raya tak de lagi..sob2..

    salam ramadhan dr zz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha Menyanyi ye :P
      Takpe. Raya lama lagi XD Kekeke
      Terima kasih, ZZ.
      Salam Ramadhan jugak :D

      Delete
  5. kmk malas g bazaar..sesakkk ya rabbi...mun tringin glk mok mkn something bru pegi..haha

    ReplyDelete
  6. bukan je sesak, dengan panasnya. haih. btw, selamat berpuasa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yups. Trully --' Selamat berpuasa jugak ^^

      Delete
  7. selamat menyambut bulan Ramadhan dan selamat berpuasa.

    ReplyDelete