Tuesday, 14 April 2015

Second Dayyy --'

Assalamualaikum.

Second day, selesai !! Ahahahahahahahahahahahahahahahahahaha --' Banyak pulak keja aku kena buat hari nie. Masak itu, masak ini. Pastu buat ayam. Bla bla bla. Malas nak ingat. Sebab diorang macam nak tak nak jer ajar aku --'

Anyway, patutlah malam semalam aku dengar orang terjerit jerit, ter "Oi, Oi" masa aku seronok berlari lari. Ingatkan orang mabuk ke, orang bergaduh ke, orang GILA mengamuk ke. Makinlah laju aku berlari dengan niat nak selamatkan diri.

Rupa rupanya geng Sugarbun tuu yang ter "Oi, Oi" macam laa aku takde nama. Supervisor tua tuu dah pesan awal awal suruh tunggu kat depan jer. Jangan pergi berjalan lagi malam nie. Alahaiiii. Bosan --'


Nampak nie jer kalau tunggu kat depan. Bosan kan? Kbye.

8 comments:

  1. penat jugak ye restoran ni. tpi gaji banyakkk. tkpe kak, baru keje mmng banyak benda yg tak pandai buat lagi, nnti lama2 oklah tu.

    p/s: ingatkan kedai akak nama "sugarbun" tu kedai roti xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penat tuu takde masalah sangat kalau dah biasa buat keja kat rumah. Cuma bab nak masak benda yang kita sendiri pun tak penah makan tuu ada susah sikit. Heee.
      Yelahh, masih baru kan. Semua benda nak blur. Haha T_T In shaa Allah. Really hope so. Thanks, dear :')
      Yiiii. Hihi. Sugarbun nie kira macam KFC jugak aa. Hehe ^^

      Delete
  2. ouhhh. wahhh kene masakkk. bape gaji tuuu. mesty byk kannn^^ gudluck dan semangat saluuu dearr :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takde laa banyak mana. Ngeee. Terima kasih. In shaa Allah :D

      Delete
  3. Fighting kak ^^ kalau bosan selalu tunggu . bukak lagu and joget hahaha XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fighting !! Hehe Eceh joget joget. Kang ada pulak yang terlanggar kuali. Haha :D

      Delete
  4. Replies
    1. Semangat !! Hehe Yuuuupppss ayamm. Heee ~

      Delete